Acumulant experiències.

Hello everybody!!!


Aquesta setmana tinc examen per veure la meva evolució! Així que he apretat una mica més i la veritat que es nota! Així que quin millor incentiu per seguir estudiant!
El dilluns passat, l’activitat escollida al lloc on vam anar a jugar als bolos va ser el làser tag! Va ser molt divertit! Quasi em pixo a sobre! Jajajaja
El grup va creixent! Aquesta vegada erem uns 10. Un dels professors diu que som com una banda. Vam començar el 5 fantàstics i la cosa ha anat creixent i anem afegint gent.

Pel que fa a la cerca de feina… ahí estamos! La setmana passada vaig anar dos dies a entregar currículums però amb els mànagers que vaig parlar em van dir que no hi havia cap vacant pel moment. Als altres llocs, els vaig deixar a la recepció, ja que no hi havia el mànager.Aquesta setmana he posat a punt el currículum de cambrera per tal d’ampliar el camp.

A Queensland, que és l’estat al qual pertany Brisbane, aquest mes se celebren els Commonwealth Games. És un esdeveniment esportiu que se celebra cada 4 anys, ve a ser uns jocs olímpics però només hi participen 53 països que són els que formen part de la Mancomunitat de Nacions.
La gent està super emocionada amb el tema… Si sóc sincera, alguna categoria esportiva he mirat… i algun partit de rugby també he enganxat.
El dijous abans de Setmana Santa vam fer la classe en una galeria d’art i al museu d’art contemporani de Brisbane, aprofitant que aquella setmana haviem llegit un text de la cultura aborigen.
Per Setmana Sant en principi no hi havia cap pla establert, amb intenció de fer alguna cosa però també estudiar.
El dijous al vespre, vaig aprofitar que no tenia entrenament per anar a «Prohibition«, un bar on els dijous les noies tenen 3 begudes gratuïtes. El local era adolescent total… La música, la gent, la beguda… La veritat que em vaig sentir com una Paloma estudiant a la UVIC.
El Divendres Sant, vam fer una festa sorpresa a la Wendy, una companya de l’escola que va fer anys. Vam fer com un pica pica a la terrasseta de casa. El dissabte havíem quedat amb la Marysol, la Wendy i la Sayuri per anar amb caiac pel Riu Brisbane arribant fins al Story Bridge, el resta del dia el vaig aprofitar per estudiar.
Al vespre em vaig acostar fins al Story Bridge amb intenció de veure la posta de sol i la sortida de la lluna. La lluna estava impressionant!! però a mesura que es va anar alçant els núvols es van anar imposant…
El diumenge va ser tranquil… Commonwelth i estudiar!
El dilluns sant vam anar a Lamington Park. És un parc natural a unes dues hores amb cotxe de Brisbane. Amb cotxe siiii! Ja m’he estrenat en la conducció per la banda esquerra i amb cotxe automàtic! Tota una experiència religiosa!
El parc és un «rainforest«, que com es pot intuir amb el nom, ben humit! Vam fer una caminada de 4 hores entre arbres centenaris, plugim i rius. La veritat és que tenia necessitat de contacte amb la natura!
El divendres vaig anar a l’escola de massatges. L»Álvaro tenia cita reservada per dues hores de massatge però ell no hi podia anar, així que me la va cedir. La noia que em va fer el massatge em va encantar! Semblava que estigues a les mans d’en Pau, el meu fisioterapeuta de Barcelona. En acabat el massatge li vaig demanar el contacte per si algun dia volia anar a la seva consulta privada. A la tarda em va trucar per donar-me la informació i a part em va preguntar si buscava feina (una senyal!!! Vaig pensar…) em va dir que era molt divertit i es feien bastants diners… La cosa sonava bé! Per telèfon només em va dir que era per organitzar festes i que el diumenge hi havia un «training» de l’empresa i que estava invitada.
El dissabte passat vaig tenir partit a Brisbane, però a camp contrari. Els companys de l’escola sempre em diuen que els avisi quan tingui partit a la ciutat, doncs bé! El meu primer partit amb públic!!! La veritat és que per ser el meu tercer partit no ho he fet gens malament! Jo i el meu equip clar està! Vaig acabar exhausta, ja que vaig jugar tot el partit (erem les jugadores justes).
Diumenge abans d’anar al «training», vaig estar mirant el Facebook de la noia i vaig poder esbrinar de què anava la cosa… era una empresa de productes de bellesa amb una línia de productes eròtics. El training va ser més com una classe de negocis i va ser una bona classe de listening i speaking perquè vam fer uns quants «role playing«.

Us deixo amb unes imatges. Una abraçada!

IMG-20180407-WA0054

Gràcies pel suport que em vau donar!!!

IMG_20180401_173634_625DSC04705

Sunset and sunrise in Story Bridge

DSC04802

Lamington National Park

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s